POMOC I FAQ
Najważniejsze pytania i odpowiedzi
Nasz sklep internetowy oferuje napoje: gazowane, niegazowane, w proszku, mleczne, energetyki i izotoniki, kawy oraz herbaty. Posiadamy w swoim asortymęcie ok 400 różnych rodzai. Produkty zaopatrywane są przez 12 różnych marek.
PRZYGOTOWALIŚMY ODPOWIEDZI NA
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Zdajemy sobie sprawę, że podczas zakupów, czy serfowania po naszym sklepie pojawiają się pytania. Z racji tego, że wiele z pytań powtarza się, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej nam zadawane. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi bądź jest ona nie dość satysfakcjonująca, napisz do nas, chętnie na nie odpowiemy.
Dokąd dowozicie zakupy?
Realizacja zamówienia odbywa się na terenie granic administracyjnych miasta Torunia oraz miejscowości: Przysiek , Rozgarty , Mała Nieszawka, Złotoria.
Godziny otwarcia sklepu
Poniedziałek – Sobota 9.00- 21.00
Towar pakowany i wysłany jest ze sklepu mieszczącego przy ulicy Leszczynowej 3 w Toruniu.
Czy mogę odebrać przygotowane zamówienie w sklepie?
Nie musisz czekać aż kurier dostarczy Twoje zamówienie. Możesz odebrać je w sklepie internetowym mieszczącym się przy ul. Leszczynowej 3 w Toruniu. Wystarczy że złożysz i opłacisz zamówienie z odbiorem własnym. Sam wybierasz godziny odbioru.
Pamiętaj odbiór Twoich zakupów jest bezpłatny dodatkowo oszczędzasz czas na szukaniu twoich ulubionych artykułów.
Czy dostarczacie zakupy do domu?
Tak , składając zamówienie w sklepie internetowym Torimpex możesz wybrać dostawę wprost pod Twoje drzwi. Korzystamy z firmy przewozowej która sprawnie dostarczy Twoje zakupy, nawet w przeciągu godziny od złożenia zamówienia.
Czy mogę zamówić zakupy do pracy?
Tak, miejsce dostawy zamówienia jest dowolne.
Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?
Rejestracja nie jest wymagana możesz zrobić zakupy bez zapisywania danych na naszej stronie.
Jak dostarczacie zakupy?
Zakupy dostarczamy za pośrednictwem firmy specjalizującej się dowozem zamówień gastronomicznych.
Produkty zapakowane są w specjalnie pojemniki tak aby podczas transportu nie uległy uszkodzeniu. Podczas pakowania dokładamy wszelkich starań aby produkty były zapakowana w należytym porządku.
Co się stanie gdy zapomnę o dostawie zamówienia?
Jeśli nie będzie Cię pod podanym adresem, gdy przyjedzie kierowca, będziemy próbować się do Ciebie dodzwonić. Jeśli nie uda nam się z Tobą skontaktować zadzwonimy później w celu ustalenia kolejnego terminu. Nie gwarantujemy jednaj że kierowca dotrze z zakupami tego samego dnia.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwrócimy kwotę pomniejszoną o koszt transportu.
Jak pakujecie moje zakupy?
Twoje zakupy pakujemy tak jakbyśmy pakowali je dla siebie , ostrożnie i starannie w specjalnie przeznaczonych do tego celu pojemnikach.
Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa na terenie Torunia – 12.99zł
Dostawa do pobliskich miejscowości (Przysiek , Rozgarty, Mała Nieszawka i Złotoria) – 19,99zł
W przypadku zamówień powyżej kwoty 300zł – Dostawa gratis.
W jakich godzinach dostarczacie moje zakupy?
Sklep internetowy realizuje usługę dostarczania towaru od poniedziałku do soboty między godzinami 9 – 21.
Podczas składania zamówienia klient ma możliwość wybrania przedziału czasu w którym chce aby zakupowy zostały dostarczone.
Jak zapłacić za zakupy?
Sklep internetowy Torimpex umożliwia opłacenie zamówienia za pośrednictwem bramki płatniczej.
– karta kredytowa
– szybki przelew
Czy można zapłacić za zamówienie gotówką?
Sklep internetowy Torimpex umożliwia rozliczenie wyłącznie za pośrednictwem bramki płatniczej.
Jak wyszukać produkty ?
Wyszukiwanie produktu jest możliwe poprzez wpisanie nazwy produktu w oknie wyszukiwania znajdującego się na samej górze strony, dla urządzeń mobilnych lupka.
Produkt można wyszukać również za pomocą zakładek Kategorie znajdujące w lewym górnym rogu strony, Przykład. Szukamy pieprzu czarnego mielonego, wybieramy kategorie Spożywcze-> Przyprawy-> Jednorodne Wyszukiwarka wyświetli nam zawężone pole poszukiwań.